25/11/2015

ADVENT CALENDAR


Dostala som nápad na adventný kalendár. Chcela som spraviť aj video ako som ho robila, ale nevidalo. Bude treba ešte veľa tréningu :D... Snáď nabudúce. Dúfam, že z obrázkového postupu bude dosť jasné, ako na to.
Budete potrebovať:
Baliaci papier (môžete použiť kadejaké farby a vzory, ja som chcela prírodný, aby som mohla ešte kresliť), scrapbooking papiere, ja som zvolila iba biely a čierny, čiernu a bielu fixku, kadejaké špagátiky na mašličky a na zavesenie, ceruzku, gumu, dierkovač, lepidlo, alebo lepiacu pištoľ a lepiacu pásku.  Na krúžky s číslami som použila malé kruhové vykrajovátko a podľa neho som obkresľova kruhy, aby boli všetky rovnaké. Dúfam, že som na nič nezabudla.
Noooo. Postup. Vystrihnite si z výkresu šablónku, štvorec 10x10 cm. Podľa nej vystrihujte štvorčeky z baliaceho papiera a scrapbooking papierov. Poskladajte obálku, alebo domček podľa návodu úplne dole.
Ak máte, môžte si aj pokresliť všelijakými motívmi. Stromčeky, vločky, šišky, vetvičky, kdečo-bársčo. Alebo si nakreslite ako ja, okienka a bodky. Ak máte, nakreslite si druhú šablónku, podľa ktorej budete kresliť a vystrihovť kruhy, na ktoré napíšete čísla. Bude ich 24, of kórs, tak ako štvorcov.
Spravte dierkovačom dierku na zavesenie. Zo zadu nalepte krúžok s číslom, do vnútra dajte maškrtku a zaveste na vetvičku. A ta dá! Kalendár je na svete.
Adventný veniec mi robila kamka. Však je pekný! Však!









No comments:

Post a Comment